Jak obniżyć koszta?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
Jeśli zamieszczasz link w poście to :
- niech post składa się z kilku zdań (pseudoposty będą kasowane)
- NIGDY NIE "WZMACNIAJ" swoich postów linkowaniem (posty i linki zostaną skasowane)
Chcesz wyróżnić swój post ? Daj mu +1 - stosowny button czeka na to
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Jak obniżyć koszta?

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: Koralowy » piątek 08 gru 2017, 13:47

ja obniżki zacząłem od prądu, zainwestowałem w fotowoltaike, kilka miesięcy temu mi PVprojekt montowali. Zawsze trezba szukać obniżek tam, gdzie sa najwyższe koszty

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: Gość » wtorek 28 lis 2017, 16:00

Gość pisze:
Gość pisze:Warto mieć, tym bardziej że zawsze możesz w cuk zapłacić za ubezpieczenie w ratach.

Jak się na 11 rat u nich rozłoży opłaty, to w ogóle nie odczuwa się tych obciążeń.Małe sumy wychodzą do płacenia.

Widzę że warto się tam wybrać po polisę.Dobry namiar.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: pawlik » piątek 24 lis 2017, 14:17

Jak już ktoś tutaj napisał - zwiększenie produktywności to droga do obniżenia kosztów prowadzenia firmy. Nasza księgowość ostatnio została wzbogacona o oprogramowanie InvoiceDigitizer które wspomaga wprowadzanie faktur i paragonów zakupowych do systemu FK. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które skanuje dokumenty i automatycznie wprowadza je do systemu. Sprawność rozpoznawania faktur wynosi 80%. Oczywiście jest odpowiedni moduł do weryfikacji danych, który pozwala wyeliminować pomyłki. Każdy, kto kiedykolwiek wprowadzał, a właściwie wklepywał, faktury zakupowe, wie jak bardzo to pracochłonna praca. Poprawienie tego jednego kroku pozwala zwiększyć produktywność. Szybciej wprowadzone dokumenty to szybsza sprzedaż lub produkcja.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: Gość » wtorek 31 paź 2017, 09:56

Gość pisze:Warto mieć, tym bardziej że zawsze możesz w cuk zapłacić za ubezpieczenie w ratach.

Jak się na 11 rat u nich rozłoży opłaty, to w ogóle nie odczuwa się tych obciążeń.Małe sumy wychodzą do płacenia.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: AdamOlszek » sobota 02 wrz 2017, 11:11

Wszystko zależy tak naprawdę od działalności. Wirtualne biuro czy wirtualny sekretariat to na pewno rzecz, która może obniżyć koszta stałe. Co innego jeśli musisz mieć "prawdziwe" biuro i bez niego ani rusz. Możesz wtedy skontaktować się z jakąs firmą, która pomaga prowadzić firmę, szczególnie na początku.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: Gość » czwartek 31 sie 2017, 12:23

Gość pisze:
Gość pisze:Sprawdziłam ten kalkulator cuk, fajnie że porównuje także AC.Przy dwóch autach to już duża oszczędność.

Ile taniej tobie wyszło? Ja się zastanawiam czy NNW jeszcze nie warto wykupić.

Warto mieć, tym bardziej że zawsze możesz w cuk zapłacić za ubezpieczenie w ratach.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: mezczyzna92 » niedziela 13 sie 2017, 20:30

Koszty w firmie można obniżyć na wiele sposobów, ludzie chodzą do biur rachunkowych albo do radców prawnych czy podatkowych i tak obniżają koszta. Jednak czasami najlepsze są proste rozwiązania. Mój znajomy aby nie kupować samochodów dostawczych bo potrzebuje je tylko od czasu do czasu postanowił je wynajmować z wypożyczalni :) ponieważ po przeliczeniu było to dla niego tańsze :) Więc również Wam polecam taki o to sposób. kangoor.pl

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: Gość » sobota 29 lip 2017, 12:41

Gość pisze:Sprawdziłam ten kalkulator cuk, fajnie że porównuje także AC.Przy dwóch autach to już duża oszczędność.

Ile taniej tobie wyszło? Ja się zastanawiam czy NNW jeszcze nie warto wykupić.

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: chroopka » czwartek 06 lip 2017, 14:57

Pomyśl o optymalizacji podatkowej. Z doświadczenia wiem, że się opłaca. Mam ksiegowość w tax care i księgowa mi zaproponowała optymalizację, oczywiście wszystko zgodnie z prawem, ale sama bym w życiu na to nie wpadło. Zdziwiłam się ile już na tym zaoszczędziłam. Inne oszczędności to zmiana operatorów telefonu, prądu, gazu i już koszty miesięczne obniżyłam o 1/3 :)

Re: Jak obniżyć koszta?

Post autor: winter » wtorek 04 lip 2017, 20:51

W sieci znajdziesz również inne kalkulatory np. kalkulatory usług dla firm. Takie są dostępne na kalkulatordlafirm.pl. Możesz sprawdzić,czy za coś zbytnio nie przepłacasz.

Na górę

cron
» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «