Jak opisywać faktury

Jak założyć firmę.

Jak opisywać faktury

Postautor: easylife » środa 09 wrz 2015, 10:51

Witam,

mam do Was pytanie. Założyłam firmę i przyznam, że dopiero raczkuję w tej tematyce;/ Zastanawiam się, jak powinno się prawidłowo wpisywać na fakturze czy rachunku nazwę towaru lub usługi. Chodzi mi o to, czy lepiej bardziej ogólnie, np. "usługi reklamowe" czy szczegółowo " przygotowanie i publikacja tekstów reklamowych". Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nazwa musi odpowiadać zakresowi mojej działalności zgodnie z PKD. Ale zastanawia mnie, dlaczego raz dostaję FV, gdzie coś jest zupełnie ogólnie napisane np. usługi biurowe, a innym razem druk wizytówek (ta sama usługa).
Będę wdzięczna za podpowiedź, jak powinnam do tego podchodzić :)
easylife
 
Posty: 2
Rejestracja: środa 09 wrz 2015, 10:40

  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Własna firma

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «