Elektroniczny obieg dokumentów we franczyzie - funkcjonuje?

Franchising - informacje, opinie, wiadomości

Elektroniczny obieg dokumentów we franczyzie - funkcjonuje?

Postautor: Robert94 » wtorek 05 gru 2017, 17:51

Cześć!
Nazywam się Robert i do pracy licencjackiej potrzebuję paru informacji, które są ogółem trudno dostępne. Byłbym wdzięczny za odpowiedzi osób, które zajmują się biznesem franczyzowym o odpowiedzenie na krótkie pytania i w ramach możliwości, określenie firmy. Żeby nie przedłużać: :)

1. Czy w Państwa firmach występuje obieg elektronicznych dokumentów na poziomie franczyzobiorca-franczyzodawca i popularny jest podpis elektroniczny, czy wręcz przeciwnie - dokumenty występują tylko w formie papierowej, a ich dostarczaniem zajmuje się poczta/firma kurierska?
2. Czy w Państwa firmie jest jakaś infolinia, na którą mogą Państwo dzwonić z problemami takimi jak dostawy, zamówienia, problemy z kasami fiskalnymi, sprzętem, systemem, rozliczeniami, itp. Czy uzyskują Państwo wsparcie dedykowanego doradcy, mają jedną dedykowaną infolinię pod którą mogą dzwonić, czy raczej wykaz kontaktów do poszczególnych działów/departamentów, które się zajmują poszczególnymi problemami?

Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi i nawiązanie kontaktu, zwłaszcza, że w niedługiej przyszłosci myślę o otwarciu własnego biznesu właśnie w systemie franczyzowym. :)

Pozdrawiam,
Robert
Robert94
 
Posty: 1
Rejestracja: wtorek 05 gru 2017, 17:41

  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Franchising, franczyza

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «