Praktyczny helpdesk i wsparcie dla firmy

Ogólne rozmowy o interesach.

Praktyczny helpdesk i wsparcie dla firmy

Postautor: Katarzyna Nowak » środa 25 mar 2015, 15:26

Prowadzimy z mężem duży serwis komputerowy, zatrudniamy 20 pracowników. Miesięcznie dostajemy dużą ilość zleceń, klienci najczęściej dzwonią lub przesyłają pytanie mailem, rzadziej przychodzą bezpośrednio do biura. Cieszę się, bo biznes się kręci, ale więcej zgłoszeń to więcej pracy i trzeba się lepiej organizować. Postanowiliśmy zainwestować oprogramowanie, które pomoże nam ogarniać wszystkie zlecenia i obdzielać nimi pracowników. Przetestowaliśmy supportio.pl, to nowy program, ale cena jest przystępna – stąd nasza decyzja. Pewnie dziwnie to wygląda, że piszę po trzech msc. użytkowania, ale widzę teraz, jak pomocne są tego typu programy, więc może ktoś z Was też skorzysta.
Katarzyna Nowak
 
Posty: 1
Rejestracja: środa 25 mar 2015, 15:19

  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Wszystko o biznesie

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], Yahoo [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «