Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Ogólne rozmowy o interesach.

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: zarzadzaj_gip » piątek 08 sty 2016, 23:40

Albo tak jak radzą osoby wyżej, podnieść cenę, albo opracować system do ogarnięcia tego wszystkiego;)
zarzadzaj_gip
 
Posty: 41
Rejestracja: czwartek 26 mar 2015, 09:26

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: Bolero » piątek 29 kwie 2016, 12:29

A masz jakiś system do archiwizacji? Bez tego trudno opanować bałagan w firmie, zwłaszcza jeśli masz dużo zleceń. My skorzystaliśmy z pomocy http://www.pika.pl/attorney/kancelaria/ i trochę się uporządkowało, a przepływ informacji między pracownikami stał się również bardziej uporządkowany. :)
Bolero
 
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2016, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: fisz » piątek 08 lip 2016, 11:56

Żeby nie mieć bałaganu w papierach trzeba sobie wszystko uporządkować. Ja szukam ułatwień gdzie tylko sie da. Np. do fakturowania internetowego używam programu bizin. Jest intuicyjnie i bez żadnych problemów.
fisz
 

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: kasia24 » wtorek 12 lip 2016, 07:39

Dobra księgowa powinna ogarnąć takie zamieszanie.
kasia24
 
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 12 lip 2016, 07:30

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: karlik » czwartek 23 mar 2017, 10:25

A nie myślałeś o zainstalowaniu specjalnego programu podobnego do JIRA? System JIRA jest to platforma biznesowa, dzieki której można uporządkować bałagan w firmie. W prosty i przejrzysty sposób Ty i pracownicy możecie zarządzać zadaniami, projektami i dokumentami. Dzięki JIRA komunikacja w firmie zacznie się poprawi.
Żeby być sobą trzeba być kimś.
karlik
 
Posty: 90
Rejestracja: wtorek 24 mar 2015, 13:47

Re: Jak radzić sobie z bałaganem w firmie?

Postautor: Welmer » piątek 24 mar 2017, 15:59

Ten rodzaj bałaganu, o którym napisała osoba zakładająca wątek wymaga nieco szerszego spojrzenia na temat - czasami warto podpatrzeć rozwiązania korporacyjne, np. wprowadzić zarządzenie projektami i odpowiednie metodyki zarządzania, typu Agile, SCRUM itd. itp.
Welmer
 
Posty: 61
Rejestracja: wtorek 21 mar 2017, 11:21

Poprzednia

  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Wszystko o biznesie

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «