Ranking kont maklerskich

Jak zarobić na Forex.

Ranking kont maklerskich

Postautor: radeks » poniedziałek 13 lut 2017, 15:37

Mam za sobą kiepską przygodę z poprzednim brokerem. Szukam lepszego, systemu, rozwijanego, który faktycznie wspiera brokerów. Na tym systemie pracuję od kilku lat. Zależy mi na obligatoryjnym stop loss, stałego spreadu, braku poślizgu przy zleceniach. No i jeszcze ochrona przed negatywnym bilansem rachunku powinna być w pakiecie. Gdzie spróbować na nowo?
radeks

Re: Ranking kont maklerskich

Postautor: fobers » wtorek 14 lut 2017, 15:34

Ranking... trudno o coś takiego, żeby wyglądało to obiektywnie, bo w takim wypadku ktoś musiałby siedzieć na wielu systemach w swojej karierze, chociaż... nawet wtedy to mało obiektywne, bo systemy też się zmieniają. Jedyna dobra droga to założenie konta na jednym z polecanych systemów i następnie testowanie - wtedy można sobie wyrobić opinię. A jakieś rankingi/porównania warto brać pod uwagę wyłącznie wtedy, gdy analizują one same funkcje/dostępne narzędzia i są aktualne.
fobers

Postautor: kacperb » środa 15 lut 2017, 15:38

Nie bazuj na rankingach tylko na własnych testach tych systemów, które są polecane przez sprawdzone osoby.
Znaczenie mają narzędzia, koszty, funkcje, wsparcie, teoria, rozwój systemów. Prawda jest taka, że każdy do takich wniosków dochodzi samodzielnie budując doświadczenie. Z każdym rokiem jesteś w szoku, jak mało potrafiłeś rok wcześniej. I na forex tak pewnie jest do końca.
kacperb

Postautor: radeks » czwartek 16 lut 2017, 15:33

Dzięki panowie, rozumiem - zatem jaki kierunek powinienem obrać, od kogo powinienem zacząć, żeby nie stracić.
Czy w ogóle możliwe jest bezpieczne inwestowanie na forex?
radeks

Postautor: kacperb » piątek 17 lut 2017, 15:29

Inwestowanie ma to do siebie, że generuje ryzyko - bez względu na to, w co inwestujesz.
A jeśli chodzi o forex, to po prostu masz skuteczne narzędzia, które mocno ryzyko ograniczają.