Jaki automat forex zarabia fajnie i warto kupić?

Jak zarobić na Forex.

Postautor: Pumpel » środa 30 paź 2019, 12:05

Szukam podpowiedzi co do wyboru odpowiedniego automatu na forex, ale dodam , ze nie mam kasy jak lodu, wiec to musi być coś względnie taniego, a dającegozarobić
Pumpel

Re: Jaki automat forex zarabia fajnie i warto kupić?

Postautor: minijek » poniedziałek 04 lis 2019, 15:39

nei wiem, nie znam się, ale też chętnie kupię jakiś sprawdzony, zarabiający automat na forex.
więc podbiję pytanie
minijek

Postautor: karzełek » wtorek 26 lis 2019, 08:54

Jak czytam porownanie wad i zalet takich automatów, tutaj :arrow: prop-trading.pl/automaty-transakcyjne-forex-czy-trading-manualny/ to szczerze nie wiem czy to sie tak opłaca i na pewno lepiej bym to przemyślał na twoim miejscu,
bo na automatach teżmożna kupę kasy stracić i tow cale nie na cele zwiazane z handlem..
karzełek

Postautor: kubagrzech » piątek 06 gru 2019, 10:51

nawet ciekawy taki automat w proptradingu, nie powiem
kubagrzech

Postautor: pytek » środa 08 sty 2020, 10:07

poczytałem, ale nie rozumiem dlaczego ta firma daje komuś kapitał do handlu na forexie?
co oni z tego mają?
pytek

Postautor: Chilllio » wtorek 11 lut 2020, 16:21

No ja od razu widzę co z tego mają
:arrow: sprzedają dostęp za min 1000 € więc czysty zysk
:arrow: z zysków tego automatu 75% jest dla Ciebie, a 25% dla nich więc dalej zarabiają i to długofalowo
Chilllio

Postautor: ziomus » wtorek 10 mar 2020, 19:46

jakoś wcześnije nie słyszałem o Proptradingu, mało znane to w PL jednak poczytałem o tym i wygląda ciekawie.
Z tym udostępnianiem kapitału przez firmę fajna opcja bo większa kwota jest w obrocie a w zamian firma też z tego ma korzyść :)
ziomus

Postautor: sanskryt » środa 18 mar 2020, 09:41

Chilllio pisze:No ja od razu widzę co z tego mają
:arrow: z zysków tego automatu 75% jest dla Ciebie, a 25% dla nich więc dalej zarabiają i to długofalowo