Biuro podatkowe z okolic Gliwic

Jak płacić mniejsze podatki.

Biuro podatkowe z okolic Gliwic

Postautor: Alicja » niedziela 11 cze 2017, 19:52

Jestem w trakcie poszukiwań biura podatkowego z okolic Gliwic. Znacie może jakąś firmę godną polecenia? Zależy mi by była to dobra firma, działająca na rynku już kilka lat, znająca i potrafiąca interpretować przepisy i wdrażać je w życie.
Alicja

Re: Biuro podatkowe z okolic Gliwic

Postautor: Martka » poniedziałek 12 cze 2017, 21:25

Od niedawna prowadzę salon kosmetyczny i z racji tego, że nie znam się na rozliczeniu podatków jak i prowadzeniu księgowości korzystam z usług kancelarii z Sosnowca. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy.
Martka

Postautor: SochaN » piątek 16 cze 2017, 11:17

Samodzielne prowadzenie księgowości w firmie to duże wyzwanie. Lepiej mieć kogoś sprawdzonego w tej kwestii. Takie biuro to dużo większe bezpieczeństwo i duża wiedza na te tematy. A jakbyś miała sama ogarniać księgowość, pilnować zmian w podatkach i prawie podatkowym, to by nie starczyło czasu na własną działalność.
SochaN

Postautor: Veroniqe90 » poniedziałek 19 cze 2017, 21:11

Martka pisze:Od niedawna prowadzę salon kosmetyczny i z racji tego, że nie znam się na rozliczeniu podatków jak i prowadzeniu księgowości korzystam z usług kancelarii z Sosnowca. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy.

A możesz konkretniej napisać co to za biuro? Jakieś bliższe namiary na nie? Przydałby się jakaś nazwa albo numer kontaktowy. Zawsze to lepiej znaleźć tych dobrych i sprawdzonych niż samemu szukać i "doświadczać" ich wiedzy na własnym biznesie (bardzo bolesne mam doświadczenie - dla kieszeni szczególnie).
Veroniqe90

Postautor: Martka » wtorek 20 cze 2017, 19:32

Korzystam z usług Kancelarii Kasprzyk & Niziołek mieszczącej się na ul. Wspólna 4/7. Jest to firma rodzinna, która cieszy się dobrą opinią. Prężnie działa na rynku od lat. Ich duża wiedza i rzetelność przekłada się na profesjonalizm, za który ich cenię.
Martka