Konto dla studenta

Jaki wybrać bank dla firmy. Dobre konto firmowe.

Konto dla studenta

Postautor: Kameczka » czwartek 21 mar 2013, 13:37

Jestem jeszcze studentką i chciałabym sobie założyć konto bankowe. Jednak nie mam pojęcia, do którego banku się udać. Który bank jest przychylny wobec studentów i oferuje im atrakcyjną ofertę? Są w ogóle jakieś konkretne oferty skierowane specjalnie dla studentów?
Kameczka

Konto dla studenta- mBank

Postautor: Czyzka » poniedziałek 25 mar 2013, 14:59

Jeśli szukasz konta dla studenta, wybierz mBank. Będąc studentką, założyłam sobie konto właśnie w mBanku. Wiadomo, że student jest biedny, więc to konto mi odpowiadało. Żadnych opłat- nie płaciłam za prowadzenie konta, za przelewy również. Poza tym pieniądze z bankomatu za darmo mogłam wybrać w wielu miejscach za darmo. Przejrzyj sobie ofertę mBanku, naprawdę się opłaca.
Czyzka

ING

Postautor: Kamilka » poniedziałek 25 mar 2013, 17:57

Wiem, że w ING jest oferta dla studenta. Moja koleżanka korzystała z niego przez pewien czas. Na początku warunki wydawały jej się korzystne, jednak po pewnym czasie uznała, że musi zmienić rodzaj oferty. Okazało się, że konto dla studenta jest mniej korzystne od normalnego. Co prawda nie wiem dokładnie o co chodziło, ale wiem, że musiała wnosić jakieś dodatkowe opłaty.
Kamilka

Re: Konto dla studenta

Postautor: kleopatra » piątek 29 mar 2013, 13:48

Za czasów kiedy ja zakładałam rzeczywiście bardzo fajną ofertę dla studentów miał mbank.
kleopatra

Postautor: wbros » poniedziałek 15 lip 2013, 12:35

Ja zakładałam konto studenckie w PKO, ale bez żadnych rewelacji. Tyle tylko, że miałam niższe opłaty za prowadzenie, ale o jakichś gratisach mogłam zapomnieć - ale to było kilka lat temu
wbros

Postautor: flamasterka » niedziela 25 sie 2013, 22:31

Moja siostra ma w mBanku i uważam, że to dobre rozwiązanie, bo naprawdę wszystko jest za darmo i przez cały czas. A to moim zdaniem istotna kwestia.
flamasterka