Serwis mobilny w PKO

Jaki wybrać bank dla firmy. Dobre konto firmowe.

Serwis mobilny w PKO

Postautor: zet » środa 22 cze 2011, 19:42

PKO Bank Polski udoskonala serwis bankowości elektronicznej. Wprowadził funkcjonalności, które ułatwiają korzystanie z mobilnego iPKO, a także narzędzia umożliwiające autoryzację operacji, czyli SMS-y i tokeny.

Czym jest serwis mobilny iPKO? Otóż to nic innego jak wersja bankowości elektronicznej przeznaczona do używania w telefonach komórkowych. Logowanie jest możliwe tak jak normalnie, czyli za pośrednictwem strony internetowej m.ipko.pl lub www.ipko.pl. Należy podać login oraz hasło - dane te są jednakowe w przypadku serwisu internetowego oraz mobilnego.

Mobilny serwis umożliwia teraz także dokonywanie przelewów przedefiniowanych oraz przeglądanie szczegółów rachunków, historii itp. Już niedługo klienci będą mogli skorzystać także z innych udogodnień, takich jak składanie zapytania o produkty banku, dokonanie przelewy między własnymi rachunkami, predefiniowanie doładowania telefonu za pośrednictwem bankowości mobilnej.

Od 15 czerwca klienci mogą także bez autoryzacji korzystać z kodów jednorazowych SMS oraz tokenów.
zet
 
Posty: 193
Rejestracja: piątek 11 mar 2011, 11:37

Re: Serwis mobilny w PKO

Postautor: agamal » niedziela 10 mar 2013, 18:10

PKO BP już wprowadził płatności mobilne, na który tak długo czekaliśmy. Telefon kazdy ma przy sobie prawie zawsze a kartę nie. Czasem muszę kupić cos szybko albo wypłacić pieniądze ....bez karty czy gotówki ani rusz. Dlatego dla mnie mobilne usługi są prakatyczne. Aplikacja jest za darmo , korzystanie z niej także :0 .. wystarczy mieć telefon... a kto go nie ma :lol:
agamal
 
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 10 mar 2013, 17:25


  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Banki – konta bankowe

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron
» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «