Jak założyć biuro rachunkowe

Porady prawne. Doradcy.

Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: Księgowa » piątek 02 lis 2012, 13:15

Pracuję od dwóch lat w księgowości uczelni wyższej. Niestety uczelnie się przekształca i pójdę na bruk. Pomyślałam, że mogłabym otworzyć swoje biuro księgowe. Na początek mam 3 klientów zapewnionych - znajome małe firmy rodzinne. Może nie zarobię dużo od razu, ale powoli powinno się rozwinąć coś.

Wiecie może czy są jakieś niezbędne wymogi do tego, żeby rozpocząć działalność jaką planuję. Prawo reguluje takie kwestie ?
Księgowa
 

Czy opłaca się prowadzić biuro rachunkowe

Postautor: Biuro » niedziela 02 gru 2012, 12:33

Z jakiego miasta jesteś ? Mam podobny dylemat jak Ty. Zastanawiam się też czy na początku takie biuro jest opłacalne. Zapewne koszty można ograniczyć prowadząc je w domu, ale do nowych klientów trzeba wyjść z lokalizacją w mieście.
Ja jestem ze Szczecina. Gdybyś mieszkała w tym rejonie to może spotkałybyśmy się wymienić spostrzeżeniami ?
Biuro
 

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: szcunM » środa 12 gru 2012, 15:25

na spotkania z klientami można wynająć biurko na godziny - to też jest jakieś rozwiązanie, jak się początkowo nie ma zbyt dużego budżetu
szcunM
 
Posty: 4
Rejestracja: środa 11 lip 2012, 14:03

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: blanka.win » czwartek 07 mar 2013, 12:14

a posiadasz Licencję Ministra Finansów? bo aby założyć biuro rachunkowe trzeba być licencjonowanym księgowym lub zatrudniać kogoś kto taka licencję posiada...bez tego ani rusz
blanka.win
 
Posty: 238
Rejestracja: piątek 07 gru 2012, 15:11

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: kolega1975 » środa 01 maja 2013, 12:52

W panującym kryzysie to bardzo trudny biznes. Kuzynka też spróbowała i ciężko jej idzie. Ostatnio nawet wróciła do domu rodzinnego, bo nie była w stanie się utrzymać "na swoim". Nie wiem jak w innych miastach, ale we Wrocławiu jest ciężko. Coraz więcej firm się zamyka, więc ... radzę to dobrze przemyśleć. ;)
kolega1975
 
Posty: 3
Rejestracja: środa 01 maja 2013, 12:27

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: nowaKsiegowa » czwartek 24 paź 2013, 09:00

a jest ktoś kto może pochwalić się pierwszymi sukcesami? Wydaje mi się, że ważna jest reklama (nawet skromna), polecanie wśród znajomych no i później dobry program do księgowania. Najpierw dobrze ściągnąć wersję testową, żeby nie wybierać w ciemno.
nowaKsiegowa
 

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: just12345 » poniedziałek 08 gru 2014, 16:48

Świadczymy usługi z zakresu rachunkowości oferując kompleksową obsługę mikro- i makroprzedsiębiorstw. Zajmujemy się m.in.: - Księgowością - Sprawozdaniami finansowymi. - Deklaracjami Wyszliśmy naprzeciw klientowi, dzięki czemu w naszej ofercie znajduje się całe spectrum usług księgowych, a także doradzamy przedsiębiorcom, co w znacznej mierze ułatwia im prowadzenie firmy. Wyróżnia nas prócz doświadczenia oraz ugruntowanej pozycji na rynku, odpowiednia wykwalifikowana kadra i konkurencyjne ceny naszych usług. zapraszamy,
Biuro rachunkowe Sylan. 661 192 124
just12345
 

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: Niezarejestrowany » środa 25 mar 2015, 11:06

Witam, 
Kancelaria Rachunkowa Sigma oferuje Państwu całe spectrum usług księgowych, a także kadrowo-płacowych. Naszym Klientom zapewniamy optymalne rozwiązania dostosowane do potrzeb. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie oraz profesjonalne. 
Posiadamy certyfikat usługowego prowadzenia ksiąg Ministra Finansów.
W związku z prowadzoną działalnością mamy zawartą polisę ubezpieczeniową OC.
Swoją ofertę kierujemy do różnych przedsiębiorców, małych i większych firm. Zajmujemy się również zaległościami podatkowymi. 
Do naszej oferty wchodzi:
• prowadzenie ksiąg handlowych
• prowadzenie Ksiąg Przychodów i Rozchodów
• prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego
• usługi kadrowo-płacowe
• pomoc w zakładaniu firm
• rozliczenia roczne osób fizycznych
• i inne usługi 
zapraszamy do współpracy,
Kancelaria Rachunkowa Sigma
Poznań, ul. Główna 30A
tel. 664 049 983
Niezarejestrowany
 

Re: Jak założyć biuro rachunkowe

Postautor: Kkluseek » środa 07 paź 2015, 23:43

Wspomniana wyżej licencja jest konieczna;) do tego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej to takie dwie podstawowe sprawy, na które klienci zwracają uwagę i które powinno się sprawdzić przed wyborem biura dla siebie, Ja wybierając Kancelarię Podatkową WIOL właśnie na to w pierwszej kolejności zwracałem uwagę, potem oczywiście kompetencje, cena. Biur rachunkowych jest dużo, więc trzeba mieć konkurencyjną ofertę;)
Kkluseek
 
Posty: 84
Rejestracja: poniedziałek 02 mar 2015, 14:43


  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Prawo, ustawy, przepisy

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], Yahoo [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «