Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Jak skutecznie reklamować firmę.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Dolkiny » czwartek 19 gru 2013, 12:21

aniakides pisze:na brandle też można się przejechać. ja współpracuję z pewną firmą już kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona, mam kontakt z tymi osobami przez skype itp. cena - 2,77zł za post, ale podejście kreatywne, świeże


No oczywiście, że można się przejechać, wszędzie pracują ludzie. Osobiście korzystałem tylko raz do rozreklamowania strony, ale byłem bardzo zadowolony ilość odwiedzin wzrosła mocno. Więc mogę polecić chłopaka z forum Pozycjonowanie i Optymalizacja - nick Dziecko3 (chyba ten nick)

Ogólnie marketing wydaje mi się, że jest taką dziedziną, która jeśli zostanie dobrze przeprowadzona to naprawdę może wpłynąć pozytywnie na nasze rezultaty.
Pieniądze nie śpią.
Dolkiny
 
Posty: 26
Rejestracja: wtorek 12 lis 2013, 10:11

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Tina » czwartek 06 lut 2014, 14:15

Zależy o jakiej gałęzi tej dziedziny mówimy ;) Niektóre działania mają charakter constans i służą zabezpieczeniu po prostu.
Tina
 
Posty: 28
Rejestracja: niedziela 27 paź 2013, 11:58

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Razumi » poniedziałek 12 maja 2014, 20:23

Ale kto się nie rozwija z reklamą to stoi w miejscu. Swoją drogą szeptanie jak zauważyłem staje się mocno popularne ostatnio.
Razumi
 
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek 12 maja 2014, 20:19

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: re-kin » poniedziałek 26 maja 2014, 10:11

I przez to, że jest takie popularne staje się coraz mniej efektowne, a przynajmniej w przypadku marketingu szeptanego na forach. Spójrzmy prawdzie w oczy - administratorzy i moderatorzy są teraz na wszelkiego rodzaju spam bardziej wyczuleni niż jeszcze kilka lat temu
"Połowa osiągnięcia celu to jego prawidłowe wyznaczenie"

https://www.youtube.com/watch?v=GLttbe7QjfM
re-kin
 
Posty: 30
Rejestracja: środa 07 maja 2014, 14:56
Lokalizacja: Lublin

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Majkelo » środa 28 maja 2014, 20:17

To racja, prawie każdy wpis z linkiem nawet nie reklamowym jest teraz przez adminów usuwany. Dlatego trzeba szukać firm jakościowych, znających się na rzeczy.
Majkelo
 
Posty: 14
Rejestracja: środa 28 maja 2014, 19:54

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: ariadna79 » niedziela 01 cze 2014, 02:38

Dużo osób korzysta teraz z marketingu szeptanego. Ja też. Moim zdaniem, to sprawdzony sposób na zaistnienie w sieci. Przy okazji też można pozycjonować stronę na konkretne frazy, bo pod link w zamieszczanych w serwisach postach, podpiąć można konkretne słowa kluczowe. Na Brandle są różni agenci, jedni lepsi, drudzy gorsi, ale ja mam sprawdzoną. Mogę ją z czystym sumieniem polecić. To pani Alina J. Jeśli nie chcecie płacić abonamentu i korzystać z jej usług za pomocą Brandle, to można też osobiście się z nią skontaktować, bo ja już później kontynuowałam z nią współpracę poza Brandle. Tu jest jej stronka www.profesjonalny-copywriting.blogspot.com
ariadna79
 
Posty: 14
Rejestracja: środa 05 gru 2012, 13:08

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Filip » środa 25 cze 2014, 13:03

Dobry marketing szeptany to nie łatwa działka, ale specjaliści, mistrzowie wiedzą jak to robic, żeby było z klasą, nienachalnie, a jednocześnie z korzyścią dla klienta. A kogo wybrac? Niech podpowiedzą wyniki wyszukiwania z google, wpisujesz buzz marketing : https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=buzz+marketing, skoro sami osiagaja wyniki, to potrafią się tą wiedzą dzielić, a przynajmniej na niej zarabiac :)
Filip
 
Posty: 61
Rejestracja: piątek 20 sty 2012, 20:13

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: radek56 » poniedziałek 21 lip 2014, 17:16

Niestety przez zlecenia typu 500 postów na miesiąc oraz działalność agencji SEO marketing szeptany nie jest już zbyt skuteczny. Ludzie maja już go dość a poza tym nie wiele osób wie jakiego dobrze robić. Ostatnio w Newsweek był o tym artykuł jak za pomocą szemranki ( nie mylić z szeptanym bo to jest zupelnie co innego) polskie firmy się promują, ogólnie u nas te usługi to "dziki zachód". Marketing szeptany to nie jest wynajmowanie osób do pisania komentarzy i postów, tylko działania, które podejmują sami konsumenci i to oni piszą o produkcie lub usługach (takie działania można zaplanować tylko trzeba wiedzieć jak). Tak na dobrą sprawę dobrej szeptanki u nas prawie nikt nie robi.
radek56
 

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: tytus1 » wtorek 22 lip 2014, 10:38

Racja w porównaniu np. z USA i z agencjami typu Likeable Media to u nas jest masakra. Ludzie piszą wpisy typu polecam xyz albo super sprawa i spamują tym wszędzie gdzie tylko się da. No ale jeżeli powstają portale które to umożliwiają i nie przestrzegają jakichkolwiek zasad etycznych to długo u nas będzie to wyglądało tak jak wygląda...
Pisałem w tym wątku o dwóch agencjach z których usług swego czasu korzystałem i te mogę z czystym sumieniem polecić czyli SEO Zgred odnośnie pozycjonowanie (przynajmniej pół roku temu, od zmiany algorytmu googla to już nie wiem) i Agent Buzz do marketingu rekomendacji (i ewentualnie social media). Tylko w obydwu przypadkach usługa kosztowała dosyć sporo. Dlatego tez bym nie patrzył stereotypowo. Jeżeli cena jest podejrzanie niska to i jakość nie może być wysoka (dlaczego auto marki TATA kosztuje 10 tyś. nowe a np. Mercedes, Audi czy Honda w tym segmencie potrafią kosztować ponad 60 tyś.?), dlatego jeżeli ma się budżet pokoju 500 zł na miesiąc na marketing to lepiej nie ryzykować z marketingiem szeptanym bo to może przynieść więcej strat niż korzyści.
Co do Brandla o którym ktoś tu wspominał to mam raczej mieszane odczucia. Fakt trafiają się nieźli copywriterzy ale brakuje mi tam przede wszystkim zachowania zasad etyki (brak testu produktu lub usługi) oraz bezpośredniego kontaktu...
Mam tez prośbę do kolegi radek56 aby wstawił lub podesłał mi link do tego artykułu z Nesweeka bo nie mogę znaleźć nigdzie.
Walczyć trzeba zawsze
tytus1
 
Posty: 74
Rejestracja: poniedziałek 28 sty 2013, 23:22

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Postautor: Sybil » poniedziałek 06 paź 2014, 17:23

Mi się wydaje, że dość często z rożnymi trendami jest tak, że jak przyjdą do Polski z zachodu, to są po prostu źle wykorzystywane - nie tylko z marketingiem szeptanym tak jest. Nawet jak narzędzie jest dobre i ma potencjał, to u ludzi tworzy się złe skojarzenie i lipa.
Chociaż wydaje mi się, że wina nie leży tylko po stronie osób "szeptających". Mam znajomego, który pracuje w agencji interaktywnej i opowiada, że przedsiębiorcy często nalegają, że chcą duże ilości wpisów na miesiąc (np. 200) i powiedzmy współpracę nawiązują na kilka miesięcy. I jak spełnić taką zachciankę, żeby wyszło naturalnie? Klient płaci - klient wymaga, ale już nie pomyśli jak to wyjdzie, tylko zakłada, że więcej to lepiej. Za często spotykane to myślenie jest, w różnych dziedzinach życia...
Sybil
 
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 05 paź 2014, 21:47

PoprzedniaNastępna

  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Marketing i reklama

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «