Marketing Sensoryczny

Jak skutecznie reklamować firmę.

Marketing Sensoryczny

Postautor: Ryszard » poniedziałek 03 lis 2014, 13:19

Czy ktoś z was się z tym spotkał? w skrócie to chodzi o to żeby kojarzyć przyjemne odczucie z produktem. Na przykład ładny zapach kojarzy się z danym sklepem i ludzie chcą tam robić zakupy, bo się im kojarzy ze świeżym chlebem. Widziałem firmę, która się zajmuje czymś w tym stylu, ktoś z was ma doświadczenie w tym zakresie?
Ryszard
 
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2014, 12:26

Re: Marketing Sensoryczny

Postautor: Dzekin » niedziela 06 gru 2015, 16:00

Poczytaj sobie odnośnie firmy AromaCorp na ich stronie masz całą masę informacji na ten temat - http://www.aromacorp.pl/ - ewentualnie jak jesteś z rodziny FB to tutaj masz ich profil - https://www.facebook.com/aromacorpagency - co do skuteczności wszystko zalezy od branży, ale dobrze dobrany zapach jest wstanie długoterminowo wywołać wzrost sprzedaży w większości branży. DObry przykład to galerie handlowe, gdzie w zasadzie każdy sklep (niezależnie od branży) ma wdrożone rozwiązania marketingu sensorycznego. Czasami neutralizacja złego zapachu to juz bardzo dobre posuniecie.
Dzekin
 

Re: Marketing Sensoryczny

Postautor: Waldta » piątek 11 mar 2016, 12:37

Ciekawy temat, w sumie firmy odzieżowe chyba stosują ten trik od dawna - do jakiego się wejdzie to każdy ma swój charakterystyczny zapach. Dokładnie tak samo w przypadku różnych gastronomii - rozpylanie zapachów jedzenia w okolicy to popularne działania :)
Waldta
 
Posty: 48
Rejestracja: czwartek 11 cze 2015, 13:29

Re: Marketing Sensoryczny

Postautor: Rd2d2 » piątek 07 kwie 2017, 18:24

Na marketing szeptany trzeba bardzo uważać, spotkałam się z wieloma "szeptaczami", którzy nigdy nie pracowali w firmie marketingowej i nie mają pojęcia o profesjonalnych działaniach w tej dziedzinie a przyciągają klientów usługami za jakieś grosze i w domach spamują niszcząc wizerunek firm. Wiem o czym mówię bo na sobie przetestowałam takich "specjalistów" i długo podnosiłam się z syfu jaki mi zafundowali w internecie. Wiadomo że każdy chce wydać jak najmniej ale nie polecam korzystać z tanich usług niewiadomo kogo tylko trzeba zgłosić się do agencji, która wie co robi. Marketing szeptany może rozwinąć firmę ale tak samo może ją zniszczyć. Sprawdzona firma to podstawa. Odradzam współpracę z K. Szajewskim i M.Kormilukiem. Ten agent buzz to słaba firma i niszy wizerunek innym firmom. Postępując niezgodnie z prawem. Co powoduje niezadowolenie ludzi, bo wszystkich okłamuje.
Rd2d2
 


  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Marketing i reklama

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]

cron
» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «