autor: grey tree » niedziela 02 lip 2017, 15:10
Dzień dobry,
to ciekawy wątek, bo pokazuje, że użytkownicy internetu mają świadomość tego, jak wygląda błędnie przeprowadzona kampania WoMM i wiele agencji interaktywnych powinno sobie wziąć te rady do serca. Tyczy się to również klientów, którzy często nie są zainteresowani wysokiej jakości wpisami, a jak największą liczbą postów z linkiem. Przez takie działania marketing szeptany zaczyna być coraz mniej popularną formą reklamy, a szkoda, bo kilka lat temu przynosiła bardzo dobre efekty. Jeśli już decydują się Pańtwo na "szeptankę", to niech to będzie usługa poważnej agencji interaktywnej, która nie zaszkodzi Państwa firmie.
Dzień dobry,
to ciekawy wątek, bo pokazuje, że użytkownicy internetu mają świadomość tego, jak wygląda błędnie przeprowadzona kampania WoMM i wiele agencji interaktywnych powinno sobie wziąć te rady do serca. Tyczy się to również klientów, którzy często nie są zainteresowani wysokiej jakości wpisami, a jak największą liczbą postów z linkiem. Przez takie działania marketing szeptany zaczyna być coraz mniej popularną formą reklamy, a szkoda, bo kilka lat temu przynosiła bardzo dobre efekty. Jeśli już decydują się Pańtwo na "szeptankę", to niech to będzie usługa poważnej agencji interaktywnej, która nie zaszkodzi Państwa firmie.