Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
Jeśli zamieszczasz link w poście to :
- niech post składa się z kilku zdań (pseudoposty będą kasowane)
- NIGDY NIE "WZMACNIAJ" swoich postów linkowaniem (posty i linki zostaną skasowane)
Chcesz wyróżnić swój post ? Daj mu +1 - stosowny button czeka na to
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: Paror » sobota 06 sty 2018, 00:59

Mnie jako użytkownika internetu najbardziej denerwują wpisy kompletnie nie pasujące do tematu z jakimś linkiem. Albo coś w stylu 'nie znam się, więc nie pomogę, ale zobacz tu' i znów link. Dobra szeptanka nie musi mieć wcale linka, jak ktoś chce znaleźć daną firmę, to sam ją wygoogluje.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: Andrzej WAW » środa 11 paź 2017, 15:39

Ja korzystam z marketingu szeptanego od agencji optimamedia i nie mam co narzekać. Niejednokrotnie posty dawały rezultat, regularnie kilka z nich przekłada się na sprzedaż w moim sklepie.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: grey tree » niedziela 02 lip 2017, 15:10

Dzień dobry,
to ciekawy wątek, bo pokazuje, że użytkownicy internetu mają świadomość tego, jak wygląda błędnie przeprowadzona kampania WoMM i wiele agencji interaktywnych powinno sobie wziąć te rady do serca. Tyczy się to również klientów, którzy często nie są zainteresowani wysokiej jakości wpisami, a jak największą liczbą postów z linkiem. Przez takie działania marketing szeptany zaczyna być coraz mniej popularną formą reklamy, a szkoda, bo kilka lat temu przynosiła bardzo dobre efekty. Jeśli już decydują się Pańtwo na "szeptankę", to niech to będzie usługa poważnej agencji interaktywnej, która nie zaszkodzi Państwa firmie.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: Burek » środa 28 cze 2017, 13:26

Nie polecam Agentbuzz. Korniluk i Szajewski to błazny i nieroby. Pracowałem u nich i wiem jak ta praca wygląda. Mają w dupie jak ich marketing wychodzi dla firmy z którą współpracują. Robią to tylko po to by to zrobić. A nie by to wyglądało porządnie. A opinie ludzi niezadowolonych odrazu kasują.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: GrzeczorzOri » wtorek 30 maja 2017, 08:05

Czy w ostatnim czasie coś się zmieniło w tej materii? Polecacie kogoś nowego? Ktoś z Was korzystał i może opisać efekty?

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: ponny » wtorek 23 maja 2017, 05:42

na allegro znajdziesz oferty i nie tylko poczytaj odrobinkę w sieci :)

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: 214e » czwartek 13 kwie 2017, 20:31

Nie polecam firmy AgentBuzz prowadzonej prze Pana Michała K. i Pana Kamila Sz.. To firma krzak, która niszczy firmom reputację i jest jedną z najgorszch w branży. Trzeba na nich mieć oko.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: Olaf H » wtorek 11 kwie 2017, 11:21

Racja, z marketingiem szeptanym trzeba uważać, bo często takie wpisy są zwykłym spamowaniem i przynoszą odwrotny efekt od zamierzonego. Mi pomógł iwizerunek.pl który profesjonalnie wykonał szeptankę, dzięki czemu mam więcej klientów i większe zyski w firmie.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: Maka30 » środa 29 mar 2017, 10:49

Jeżeli zlecamy marketing szeptany - czy to w sieci czy w mediach społecznościowych - agencji musimy liczyć się z kosztami. Trzeba też docenić doświadczenie i dobrze wykonaną pracę. Po taniości może się okazać, że wpisy/linki znikną po tygodniu, dostaniemy ban od Google, albo po zakończonej współpracy nasze pozycje spadną na łeb, na szyję. Jeżeli nie mamy budżetu to lepiej poczekać i uzbierać, niż zlecać to komuś za małe pieniądze. Agencja marketingu internetowego przynajmniej zagwarantuje nam, że pozycje po zakończeniu współpracy nie spadną od razu (po pewnym czasie na pewno - w końcu konkurencja nie śpi, a algorytm Google zmienia się codziennie). Działania marketingowe powinny być stałe i ciągle pracować na naszą pozycję.

Re: Marketing szeptany - co? gdzie? i jak?

Post autor: krajan77 » wtorek 28 mar 2017, 13:38

Zdecydowanie warto wykorzystać w tym celu media społecznościowe, ale ostrzegam - szeptanka w social mediach całkiem sporo kosztuje.

Na górę

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «