Sekretarka / Asystentka?

Jak założyć firmę.

Sekretarka / Asystentka?

Postautor: konwalia » poniedziałek 04 lut 2019, 13:43

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad nawiązaniem współpracy z kimś kto zajmie się odbieraniem telefonów, prowadzeniem kanałów społecznościowych, umawianiem spotkań itp. coś ala sekretarka/asystentka. Czy możecie polecić jakąś firmę, która świadczy takie usługi? Nie chce nikogo na etat, wolę współpracę zewnętrzną. Czy jest w ogóle coś takiego?
konwalia
 
Posty: 17
Rejestracja: środa 08 lis 2017, 10:43
Lokalizacja: śląsk

Re: Sekretarka / Asystentka?

Postautor: mozajka » wtorek 05 lut 2019, 09:11

To się nazywa Wirtualna Asystentka. Możesz nawiązać współpracę z kimś kto takie usługi świadczy zdalnie. Wtedy taka osoba zajmuje się odpisywaniem na Twoje emaile, odbiera telefony, umawia spotkania a nawet może przygotować i moderować Twoją stronę internetową. To wszystko zależy od tego jakie masz potrzeby. Na pewno takie usługi świadczy BrandAssist i Pola Sobczyk. Tu masz dokładny opis polasobczyk.pl poczytaj. Wydaje mi się, że taka współpraca jest dużo lepsza niż zatrudnianie kogoś na etat.
mozajka
 
Posty: 9
Rejestracja: wtorek 03 lis 2015, 14:42

Re: Sekretarka / Asystentka?

Postautor: Logmaster.pl » czwartek 21 lut 2019, 12:07

Tego typu współpraca nie bardzo CI sie opłaca, jeżeli już to faktycznie proponuję rozwinąć firmę i pójść w kierunku zatrudnienia nowej osoby do biura, czy asystentki lub sekretarki. Firma zewnętrzna i je usługi może w praktyce okazać się droższym rozwiązaniem.
Logmaster.pl
 
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 21 lut 2019, 11:33


Wróć do Własna firma

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «