Chciałbym rozszerzyć swoje sposoby kontaktu z klientem i wpadł mi do ręki taki tekst http://focustelecom.pl/contact-center/ no i zastanawiam się czy takie oprogramowanie call center w chmurze może się sprawdzić przy ok. 15 pracownikach? Czy ktoś w ogóle ma jakieś doświadczenia w tym temacie? może znacie słabe i mocne punkty takich rozwiązań?
Słyszałam o takim rozwiązaniu, ale nie jestem przekonana, w sumie 15 osobowa firma chyba nie ma tak dużych wymagań. U nas serwersms się sprawdza całkiem dobrze, wysyłamy powiadomienia sms o statusie zamówienia, dzięki temu cały proces zakupowy przebiega sprawniej. Moim zdaniem warto szukać innowacyjnych rozwiązań, firma musi się rozwijać, poza tym konkurencja nie śpi.
Klienci dzisiaj to najczęściej korzystają z internetu. Dobrze stworzona strona i wypozycjonowana regionalnie i nie tylko może być fantastycznym rozwiązaniem.
Rzeczywiście wiadomości sms to chyba najszybsza forma komunikacji, więc warto się zdecydować na takie działania. Obecnie na rynku powstaje coraz więcej funkcjonalnych wygodnych systemów automatycznych do wysyłki smsów/mmsów, także jest w czym wybierać.
Kontakt z klientem jest bardzo ważny dlatego w nas w firmie mamy jedno miejsce przeznaczone na fotografie z naszymi klientami. Zdjęcia wywołujemy na foto4u.pl i myślę, że klienci czują się w pewien sposób docenieni, że są dla nas ważni imamy ich na naszej ścianie w siedzibie.
Moim zdaniem każda forma kontaktu z klientem jest dobra, ważne aby on w ogóle istniał i był dosyć częsty, zaniedbany klient szybko opuści nasza firmę i podziękuje za zakupy, a mało tego- mamy pewność, że już do nas nie wróci. Dbajmy o dobre relacje cały czas, a to czy napiszemy smsa czy zadzwonimy, nie jest już tak istotne.
Nie przesadzajmy też w drugą stronę - jak klient mimo kilku prób kontaktu nie wraca, to lepiej już nie SPAMOWAĆ bo przyniesie to tylko odmienny do zamierzonego skutek. SMSy to też nie rozwiązanie dla wszystkich branż, czasami lepiej sprzedaje się usługę/produkt w bezpośredniej rozmowie telefonicznej albo osobistej.
ja u siebie mam system rezerwacji z mwizyta.pl też mogę generować smsy czy maile, mi się to sprawdza jeśli chodzi o przypomnienia o treningach bo mam siłownię.
waldek pisze:ja u siebie mam system rezerwacji z mwizyta.pl też mogę generować smsy czy maile, mi się to sprawdza jeśli chodzi o przypomnienia o treningach bo mam siłownię.
powiem szczerze fajna sprawa, nie wiem czy dużo siłowni ma coś takiego, a to na pewno zachęca