Pieniądze na stronę internetową

Jak załatwić dotację.

Pieniądze na stronę internetową

Postautor: rafik » środa 09 sty 2013, 15:29

Witam serdecznie,

mam pytanko, jestem administratorem małej stronki internetowej. Jest strona o tematyce naukowej która jest właściwie utrzymywana i redagowana przeze mnie, chciałbym aby strona się trochę rozruszała ale niestety bez jakiejś dotacji lub zastrzyku finansowego się to nie uda (wiadomo, aby strona istniała muszą się pojawiać artykuły, trzeba opłacić serwer i inne).

Czy mógłby ktoś mnie naprowadzić jak ubiegać się (i czy w ogóle mogę) o dofinansowanie? I od czego właściwie zacząć, gdzie trzeba by się udać? W tym temacie jestem całkiem zielony...
rafik

Finansowanie strony internetowej

Postautor: Wyrobnik » środa 09 sty 2013, 16:39

Określ najpierw dokładnie jaki jest cel wspomnianej strony. Czy to praca naukowa ? Czy może strona hobbistyczna ? Czy też to ma być biznes?
Zależnie od powyższego może coś się da znaleźć. Naprawdę jest wiele źródeł finansowania własnej strony internetowej.
Wyrobnik

Re: Pieniądze na stronę internetową

Postautor: rafik » środa 09 sty 2013, 17:01

Tak, jak do tej pory strona była raczej hobbystyczna, ale chciałbym żeby przerodziła się w jakiś mały biznes (czyli w coś poważniejszego). Nie wiem tylko od czego trzeba by było zacząć.
rafik

Skąd pieniądze na stronę internetową

Postautor: Profesjonalista » środa 09 sty 2013, 20:23

Najlepiej przedstaw tutaj swoją stronę. Podaj tematykę, a najlepiej adres. Spróbujemy coś wybrać najodpowiedniejszego.
Czy strona w ogóle może być dochodowa ? Masz jakieś treści , które mogą zainteresować innych ?
Nikt nie zainwestuje w stronę o pokemonach...
Profesjonalista

Postautor: rafik » środa 09 sty 2013, 21:47