Tworzę muzykę, można na tym zarabiać?

Jak zarabiać na własnej stronie.

Tworzę muzykę, można na tym zarabiać?

Postautor: Dan Pushiez » wtorek 08 kwie 2014, 02:30

Witam, pierwszy raz widzę taką stronę i się zastanawiam czy jest to możliwe bym coś zarabiał na tworzeniu muzyki w sieci. Czy można zwiększyć liczbę fanów i jeszcze na tym zarabiać. Mam dopiero 18 lat i tworzę muzykę klubową już 4 lata, jestem z Krakowa. Jestem fanem Muzyki klubowej (Retro) z lat 2000-2008. Grywałem już imprezy także retro lecz menager obiecywał pieniądze, a ich nie zamierzał wypłacić. Dziś wydałem najnowszy utwór pt. Old School, który zobaczycie na moim Funpage lub Youtube.
https://www.facebook.com/dan.pushiez
https://www.youtube.com/watch?v=xpyehGDaRJE
Przepraszam za ortografie ale jestem dysklektykiem. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Dan Pushiez
Dan Pushiez

Re: Tworzę muzykę, można na tym zarabiać?

Postautor: krzycha » poniedziałek 28 kwie 2014, 08:41

Nie da się jednoznacznie stwierdzić, że możesz zarobić na muzyce. Niestety jest to branża w której trzeba dużo pracy, a jeszcze więcej szczęścia. Wiesz, wszystko zależy od tego czy spotkasz na swojej drodze odpowiednich ludzi, którzy odpowiednio Tobą pokierują. Czasem mało popularna muzyka staje się tą na której da się zarobić najwięcej. Dlatego próbuj i pokazuj się jak najwięcej, ale przede wszystkim poznawaj ludzi, bo to chyba w muzyce jedno z kluczowych aspektów. Życzę powodzenia.
krzycha

Postautor: desire » sobota 11 paź 2014, 16:23

Na pewno da się zarobić, ale potrzeba dużo cierpliwości, pracy i szczęścia. Najlepiej znajduj każdą możliwą okazję do zaprezentowania swojej muzyki na żywo, nawet jeśli na początku nic z tego nie będziesz miał. Często organizowane są również konkursy dla młodych muzyków, musisz trzymać rękę na pulsie. Powodzenia.
desire

Postautor: piotr.przybelski » czwartek 06 lis 2014, 11:58