autor: Restyle » czwartek 14 wrz 2017, 18:24
Z firmą Fritzexchange współpracujemy od stycznia 2013 roku.
Po ponad 4,5 roku współpracy doznaliśmy szoku.
Fritzexchange nie wykonało wypłaty na nasze konto walutowe 179 230 USD. Transakcja zlecona została 21-go sierpnia – do chwili pisania opinii (14-09-2017) cały czas ma status „oczekujące”. Dnia 30-go sierpnia złożyliśmy reklamacje, Wg regulaminu Fritzexchange rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni.
Otrzymaliśmy jedynie potwierdzenie przyjęcia reklamacji – zarówna od prezesa Piotra M. , jak i Kancelarii adwokackiej Katarzyny K. Niestety po 15 dniach dalej nie mamy odpowiedzi na nasze pismo ani od firmy, ani od reprezentującej ich Kancelarii adwokackiej. Suche fakty są takie iż kwota ponad 600 000zł została przelana na konto Fritzexchange a w zamian nie otrzymaliśmy zakupionych 179 230 USD. Nie otrzymaliśmy również odpowiedzi na naszą reklamację Mimo iż jesteśmy długoletnim i dużym klientem (od początku współpracy zakupiliśmy waluty za kilka milionów złotych).
Zdecydowanie odradzamy korzystanie z usług Fritzexchange – nie są godni zaufania , lekceważą, a wręcz ignorują długoletniego i dużego klienta. Nie chcemy wiedzieć jak w takim wypadku traktują osoby które obracają u nich mniejszymi kwotami.