Czy używacie systemów CRM?

Ogólne rozmowy o interesach.

Czy używacie systemów CRM?

Postautor: Studentka1994 » środa 04 mar 2015, 23:52

Dzień dobry wszystkim forumowiczom.

Jestem zainteresowana tematem, bo piszę pracę na temat usprawniania procesów biznesowych i ogólnie informatyzacji w różnych branżach :)

Interesuje mnie przede wszystkim w jakim stopniu i jak bardzo zaawansowanych / rozbudowanych systemów CRM (chociaż ERP też) używacie i czy sobie takie systemy chwalicie? Jak byście - zupełnie subiektywnie - ocenili przyrost wydajności firmy jaki zyskujecie dzięki takiemu oprogramowaniu? Jak oceniacie swój poziom zadowolenia z takiego oprogramowania, a jaki poziom zadowolenia obserwujecie u swoich pracowników? Jakie funkcjonalności uważacie za szczególnie istotne i na które zwracacie uwagę przy wyborze nowego oprogramowania?

Interesuje mnie też, czy używacie systemów gotowych, zakupionych, czy bardziej tworzonych na Wasze zamówienie lub dostosowywanych pod Wasze oczekiwania? W tym przypadku - wydaje mi się - dość ważne jest jakiej wielkości firmę prowadzicie. Miło by było, gdybyście mogli chociaż ogólnie napisać czy to mała firma, czy raczej duża :)

Wiem, że to cała litania pytań, ale chciałam tylko zarysować mniej więcej co mnie interesuje. Nie ma obowiązku odpowiadania zgodnie z pytaniami. Wystarczy, że to będzie ogólnie na te tematy i podobne, o które zapytałam i/lub ogólnie na temat CRMów w Waszej firmie :)

Oprócz tego przygotowałam sobie też ankietę. Wiem, że pewnie nie macie zbyt wiele czasu na takie "głupoty", dlatego ankieta jest super krótka. Z całą pewnością na mniej niż 2 minuty. Nikogo nie zmuszam. Po prostu jeśli ktoś ma ochotę, to bardzo w mi w ten sposób pomoże. Z góry dziękuję :)

Kod: Zaznacz cały
http://interankiety.pl/interankieta/f31c33d2266e2ea92918af79980d5b9a
Studentka1994
 

Re: Czy używacie systemów CRM?

Postautor: sesto » wtorek 11 wrz 2018, 06:34

Po roku z Berberis nie wyobrażam sobie zarządzania działalnością bez wsparcia oprogramowania. Uważam to za zdecydowanie najważniejsze. Po prostu - system zapewnia mi wygodę, pozwala spokojnie działać i to jest najważniejsze. O niczym nie zapominamy, zarządzamy działaniami z głową. I tak to powinno wyglądać.
Optymalizacja bez wsparcia CRM? Raczej niewykonalna.
sesto
 


  • Similar Topics
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Wszystko o biznesie

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

» Tu weźmiesz chwilówkę bez BIK! «